SaintLaurent_logo
Vuonna 2012 Hedi Slimane halusi innokkaasti luotsata Yves Saint Laurentin kiinni uuteen aikakauteen pitäen kuitenkin kiinni merkin perustajan visiosta; nuorekkuudesta, vapaudesta sekä moderniudesta. Tämän seurauksena muotihuoneen asusteiden ja valmisvaatteiden brändinimeksi muodostui Saint Laurent. Tänä päivänä merkki on taas uuden suosion huipulla ja seilaa tyylikkäästi myös tämänhetkisten kehystrendien aallonharjalla. Ainutlaatuisuus, käsintehty tuntuma ja ajaton unisex-muotoilu kuvaavat merkin kehyksiä. Mallisto tasapainoilee tulevaisuuden ja ajattoman perinteisyyden välillä. Laadukkaissa kehyksissä on minimalistinen ja taidokas viimeistely ja hienovarainen brändäys. Saint Laurentin kehysten muodot ovat tyylikkäitä ja helppokäyttöisiä. Silmäaseman valikoimaan kuuluvat kehykset sopivat sekä miehille että naisille. Mallistoon kuuluu kevyitä metallikehyksiä, muovikehyksiä paksuilla ja ohuilla aisoilla, kulmikkaita ja pyöreitä muotoja sekä useita muovikehyksiä säädettävillä nenätyynyillä. Saint Laurent on oikea valinta nykyaikaista ja hillittyä luksusta hakevalle silmälasin käyttäjälle.

Valintaa täsmääviä tuotteita ei ole.